Jag har hittat något jag är bra på

Praktiken går jättebra och alla barnen är så söta, lärarna älskar jag också. Precis innan jag skulle sluta för dagen så byggde jag lego med två barn och då kom en lärare förbi och sa att det var roligt att se mig på boda igen, jag blev så glad så att jag nästa blev röd i ansiktet men blev det nog när hon sa att jag var så duktig med barnen. Jag tror inte ni kan förstå vad det betyder att hitta något man är bra på, har alltid varit halvdålig på allt jag har hållit på med men nu vid nästan 21 års ålder har hittat det jag är bra på. Förskolelärare, helt otrorligt för det var inget jag trodde på för ett års sedan om man säger så.

Knät är bättre men långt ifrån bra, får ont när jag ska lyfta benet upp på ett trappsteg och efter jag jobbat klart brukar det värka något enormt. Imorn har det gått en vecka sedan skadan så 1 vecka till efter det sen är det dags att springa igen, hoppas jag men tror att det nog kommer att vara bra tills dess. 

Ska äta mat nu och kolla på mordet på orientexpressen, härligt värre.

Älskar er alla supermycket, även om jag är lite jobbig ibland.
Efter regn kommer solsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0