Dagen

Idag kände jag mig inte alls sugen på att ta mig ner till staden för att sitta på de hårda stolarna i skolan men gjorde det, måste vara nöjd med mig själv. Det var två timmar som inte kommer gå till historien som de mest minnesvärda men dock två timmar utav en livshistoria, kommer nog sova gott inatt.

Imorn så börjar vi 08.30 så upp tidigt i ottan men på kvällen blir det bio med Johanna, ska bli riktigt skoj. Friends with benefits står på schemat.

En morgonupplevelse:
 Samspelta gråa vindar under den vita himmelen
Fallande höstlöv från träden
Tysta skrik i den evigt viskande staden 
Stekande instängda rum och rök ifrån fabriken
Mörka vatten som rinner under broarna
Blinkande lyktor och tomma steg i korridoren
I världen med det stegrande mörkret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0