...

Nu börjar kroppen känna av att man tränat hårt de senaste tre veckorna, framför allt den här veckan kommer det bli extremt mycket. Vader och låren värker framför allt, bli spännande att se hur det blir efter löpningen, innebandyträningen och matchen imorn. Tror kroppen kommer vara rejält utpumpad, ska dessutom träna på torsdag igen.
 
Planer för övrigt så ska jag gå och se snabba cash 2 med Sarah, nästa vecka tror jag det blir och så börjar skolan på måndag då jag spelar min sista fotbollsmatch också. Om jag hinner åker jag direkt till innebandyträningen efter det.
 
Mina veckor framöver fram till upphållet kommer bestå utav 4 träningar i veckan + cykelturer till och från stan, ska även köra lite löpning samt annan styrkeaktivitet hemma. Så hårt jag tränar nu har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv, finns naturligtvis orsaker till det också. Framför allt är det jävligt roligt att hålla på med idrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0