...

Lyckades inte somna så tänkte skriva ett inlägg på bloggen instället, bloggar just nu på två bloggar så blir ganska mycket av den varan nu. Tränade igår kväll, har nog inte varit i sådan här bra form sedan 2008-2009 när jag gick på gymnasiet. Har äntligen hämtat upp mig för de två åren jag bodde hemma hos mamma och inte gjorde någon nytta. fettet börjar försvinna så nu är det bara musklerna som ska på plats. 
 
I övrigt ska jag kolla på 7 och halv timme av en filmserie jag inte ens gillar, twilight och vill inte lova för mycket men kan komma en rejäl sågning på min andra blogg någon gång i framtiden. Börjar antingen imorn eller på onsdag, fyra filmer som ska betas av och tur att första är någorlund okey ändå. Har inte ens sett breaking dawn part one så får väl se om det blir bu eller bä, lovade en kompis att jag skulle gå med henne på part two så får se hur det blir med det.
 
Filmer jag ska se på bio:
Snabba cash 2
Hypnotisören
The twilight saga: Breaking dawn part two
The hobbit
Skyfall
Call girl
Paranormal activity 4
Hassel - Privatspanaren (kanske)
Hamilton - men inte om det gäller din dotter (kanske)
Resident evil - Retribution (kanske)
Taken 2 (kanske)
Blondie (kanske)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0