days

Haft två superdagar med världens bästa Malin, vi har spelat kubb, solat, haft filmmys, bakat och bara umgåts. Bästa dagarna på länge. Nu ska jag snart till henne igen, ska ta sällskap till ett barnkalas som vi ska till och efter det cyklar jag hem.
 
Mitt knä är sådär efter allt cyklande, 60-65 km på två dagar borde göra knät bättre eftersom det har funkat tidigare men den här gången funkar det inte alls. Haltar som fan och trots att jag masserar flera gånger per dag så hjälper det inte, det värker och gör ont mest hela tiden. Blir ingen träning imorn heller, dock ska jag träna upp knät så att jag kanske kan spela match på torsdag.
 
Var på Europe igår, det var det sämsta jag sett på mycket länge eller åtminstone var de kass. Att man stod ut i 1h och 20min är en gåta för mig, då var de inte ens färdiga men vi var tvungna att åka hem då för Malin skulle jobba. Mest misslyckade jag kollat på, sista sommarkvällen var inte heller super men då var ju mange makers bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0