lager

Imorn åker jag till lager 157 med Malin, Sandra och Patrik. Har aldrig varit där så det ska bli jätteroligt. Jag hoppas på morgondagen jättemycket och hoppas att den kommer att bli bra.
 
Idag så var ett litet minikalas hemma hos mig där hela familjen var bjuden, Kristina var också bjuden men hon tillhör  familjen nu. Tycker jag iaf. Min underbara vän Malin kom lite tidigare än övriga för att umgås och prata, lite fika blev det allt också. Proppmätta blev vi iaf.
 
Har haft fullt upp idag, gjort vaniljsås, städat, tvättat och diskat. Diskade gjorde jag både före och efter kalaset, gud vad mycket disk det blev och känns nästan som man hade mer skitig disk än ren men nu skinner allting ingen.
 
Nu sätter jag på en film och ser om det går att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0