short

Detta blir ett kort inlägg bara för att jag inte har så mycket att göra och rumstinar korvbröd så måste göra något under tiden, hungrig som bara den. Haft en toppendag som vanligt med Malin, världens underbaraste människa och snäll är hon. Jättesnäll faktiskt, en sådan person skulle världen må bra att ha fler utav. 
 
Nästa vecka blir det träningar för hela slanten, min kropp kommer helt ärligt att ta död på mig men samtidigt med egna val också. Måndag-innebandy, tisdag-cykeltur till Sandviken, onsdag-innebandy, torsdag-fotboll. Där har ni min träningsvecka min vänner, vill ju komma i form också så det är superbra att få den träningen. Cyklade ca 70km idag så kroppen är väldigt mör just nu, mat och cola ska rädda min natt/morgon innan det blir sängen.
 
Ska börja baka lite goda grejer om några timmar, kladdkaka bland annat och det är så gott.
 
Nä nu måste jag ha mat i min mage, tack och hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0