nytt inlägg

Detta är min näst sista dag i Norrlöping och det känns jtråkigt att behöva åka harifrån, har haft en väldigt bra vecka här och träffat nya härliga människor. Olivia och Ermina som vi har spenderat tre dagar ihop med, i fredags hade vi tacomys här hemma hos Emma och Micke då Lisa var med också, i lördags firade vi Lisa i förskott med en fest hemma hos henne och så idag åkte jag, Emma, Micke, Ermina och Olivia pulka. Ramlade av flera gånger men det var jättekul, vi åt sedan Pizza hemma hos Emma och Micke.
 
Veckan har iaf varit jättebra, haft massor av roliga dagar och hade inte väntat mig att jag redan nu längtar tills jag kan åka tillbaka till Norrlöping. Jag ska förhoppningsvis åka tillbaka redan runt den 26 eller den 27, det beror på hur det ser ut med skola och sådär.
 
På onsdag väntar iaf lucia movie night, har väntat snart ett år på det så det ska bli grymt roligt. Träning väntar också, kommer att vara jobbigt när man varit borta ett tag nu från träning men kul ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0