När tiden är inne

När jag är på botten, önskar man bara att allt vore på toppen vill bara vandra och hoppas man når den
Ord i natten som lämnade mig kvar med tårar och smärta i mitt bröst, vänner kämpar vidare och ger mig tröst men jag vill bara känna en inre röst
Något som ger mig en egen styrka att klara allt, helst innan det mörknar och blir svart men trorligen hinner det bli både kallt och natt
Försöker hela tiden se allt ur ett annat perspektiv men jag vet att jag inte är en bra förebild, mina val och upplevelser är vad livet gjort mig till men just nu står allt så jävla still
Allt dunkade på axeln och alla tacksamma ord, inget jag har nytta av när jag sitter vid ensammhetens bord och önskar att mycket av det gamla bestod
Nu avslutar jag texten med en rad lika snabb som Bolt, allt jag gör är för att göra er stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0