...

Tyvärr har uppdateringen inte varit den bästa den senaste tiden men svårt att veta vad man ska skriva när det man helst av allt vill skriva inte går att skriva, dessa ord kan inte ens sägas för att det är för svårt.
 
Tänkte skriva om mina kommande dagar iaf. Fredag - skola och sova, lördag - ingenting, söndag - tvätta,städa och träna, mån - skola och dubbelträning, tis - skola och träffa Johanna, ons - skola och vara hemma hos mamma och pappa, tors - hundvakt och fredag - hundvakt och födelsedagsparty.
 
Vet inte om det är så intressant men så är det iaf, det är vad jag ska göra. Sömnen höll i sig ungefär en dag, sov på luftmadrassen i förrgår natt och sov 6h och inatt åkte jag av så sov på golvet och blev inte många timmar. Klantig som man är.
 
Får iaf sova i mamma och pappas säng nästa vecka och där sover man som en gud, så skönt ska det bli.
 

Ibland vill man bort, ibland vill man stanna och nu vill jag bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0