VFU

Inte gjort mycket annat än varit på praktiken i veckan, det varit kul samtidigt som det sliter på energin till så pass att man inte orkar göra något annat än att typ jogga lite grann. Var till Uppsala i tisdags också, det var kul att lyssna på saker och ting så man fick lite perspektiv. Riktigt intressant.
 
Nu till helgen åker jag iväg till Björnlunda men kommer tillbaka samma dag, nämligen lördag och sen blir det en slapphelg i soffan förmodligen och ska bege mig ut på en rejäl löptur också tänkte jag. Nästa helg spenderar jag dock tiden i Gävle, plugg, klippning, härligt sällskap och hundvakt. Det blir jobbigt men snart blir det vila ifrån plugg och sånt, då ska jag bara träna och träna och börja spela fotboll. Säsongen drar igång i maj, äntligen säger jag.
 
Nu ska jag äta mat snart och kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0