dags för blogg

Eftersom min bästa vän tyckte jag bloggar alldeles för lite ska det bli ändring på det, kommer dessutom befinna mig ganska mycket hemma också på grund utav att en operation snart väntar. Det som är jobbigt är att folk måste passa upp på mig, jag vill helst klara mig på egen hand så det ska bli jävligt skönt när jag kan börja gå någorlund normalt igen. Fått värktabletter vilket tar bort en del utav smärtan, gör dock väldigt ont när de slutar verka som de nu har gjort.
 
Genom att det är väldigt svårt för mig att göra vanliga saker som att gå och hämta ett glas, spiller jag grejer, tabbar grejer vilket gör att jag är väldigt irriterad mest hela tiden. Försöker ändå försöka se lite positivt med det hela, allt roligt som kommer att hända i sommar och få möjlighet att spendera mer tid med min bästa bästa vän. 
 
Snart väntar intag av värktabletter igen, ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0