...

Det finns vissa saker som inte går att förklara, vissa saker folk som inte varit där skulle förstå men ändå skriver jag nu detta inlägg till er så att ni ska kunna försöka fast ni egentligen inte kan. Det känns kallt, som att hela kroppen hela tiden fryser och vill ha värme. Det spelar ingen roll hur mycket kläder man har på sig, hur varmt det egentligen så är kroppen kall. Hela insidan dränks i kyla, på utsidan kan man låtsas att man är varm och bara hoppas att det inte går att se igenom. Ibland orkar man inte spela, ibland blir alla känslor och alla tankar för mycket vilket gör att man vandrar in ett mörker där demonerna bara väntar på en. Det är inte lätt men det är väldigt svårt, ibland för svårt men jag vet att ju allt längre tiden går desto svårare kommer det att bli. 
 
Det är inte så att jag inte kan ha roligt för det kan jag, jag har vänner och härliga kamrater runt mig också som gör att det blir enklare att stå ut. Igår var en sån dag, även till stora delar den här dagen så man hoppas att flera sådana dagar ska komma för de andra dagarna tycker jag inte om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0