jobbat

Idag så var det dags för jobbdag nummer ett för den här veckan, det gick väldigt bra och barnen tyckte att det var roligt var att jag var tvungen att gå hem samtidigt som jag måste stödja benet jag har ont i. En timme tog det och hade lagom ont när jag kom hem igen, var bara att vänta tills klockan blev fyra så jag kunde ta värktabletterna och nu känns det bra. Ska till affären snart för att storhandla, mycket som jag ska ha. 
 
Imorn är det seminarium och sen efter det ska det skrivas kontrakt på min nya lägenhet i gävle, grymt skönt ska det bli. På kvällen ska jag på bio, en riktigt härlig dag blir det alltså. På onsdag ska jag jobba igen och sen får jag besök hemma, blir en slapp dag innan stora dagen på torsdag då jag ska opereras. Spännande att se hur det kommer att bli det här, gärna slippa smärtan jag har nu. Får se vad som mer händer i veckan, eventuellt någon innebandymatch att titta på i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-25 @ 19:51:24
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0