grymt!

Körde en tvådagars i helgen och det var riktigt trevligt båda kvällarna, specielt igår när vi firade Patriks födelsedag och Malins inflytt. Full blev man ju så klart väldigt fort, inte så konstigt med tanke på att jag varit förkyld hela veckan. Måste säga att det var den trevligaste kvällen på mycket länge, träffade härliga folk också och då har man det ännu trevligare. Kvällen slutade vid tolv för mig iaf, kände att det var lagomt att runda av då och slocknade nästan direkt när jag kom hem. Eller har svårt att se det som mitt hem än, dels för att jag inte kommer spendera så mycket tid i den som jag skulle vilja och sen att alla mina prylar inte kommit på plats. Jag trivs dock.
 
Erika kom förbi och gav mig lite sällskap en stund också, lämnade över min nya hylla som passar perfekt bredvid tvn. Lägger upp lite bilder sen när jag har en sladd till mobilen, riktgt nöjd med nästan allting men bättre blir det nästa vecka då det blir inhandling av fler saker till lägenheten. Jag längtar. 
 
Spenderat dagen med att städa, fixa ordning i lägengeten, fått i mig lite mat, ställt mig på vågen med oväntat bra resultat, diskat och gått med i netflix. Grym sida det, fresten om jag har klagat på internet tidigare så behövs inte det längre iaf för i nya lägenheten är det grymt internet.
 
Nästa vecka:
Praktik: Mån-Tors
Bio - Ego och Kodnamn Lisa
Shopping: Ikea
Nya lägenheten: Tors/Fre-Mån
Betala räkningar
 
 
Fresten Linda och Berra var gulliga och följde med mig hem, var rädd att det skulle hända någonting. De två förtjänar verkligen lycka och varandra, superhärliga båda två. Malin och Patrik likaså, all världens lycka.
 
Nu väntar snart en tripp tillbaka till Skutskär, kommer sakna min nya lägenhet men vi syns ju som tur är snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0