sjuk

Långa och tråkiga dagar, förstår faktisk inte hur man kan tycka det är kul att vara hemma. Så fruktansvärt långtråkigt och tiden går så sakta, missat tre dagar på praktiken och imorn blir det fjärde eftersom det inte finns en möjlighet att jag ska kunna ta mig dit. Den här förkylningen har bara blivit värre och värre, trodde febern var borta iaf men inte då. Tillbaka ikväll igen så satsar nu stenhårt på fredag, måste verkligen vara i någorlunda bra skick då. Hoppas på det iaf.
 
På lördag blir det fest iaf, fira Patrik som fyller år samt Malin som flyttar in. Natten spenderas i nya lägenheten, det kommer kännas tomt och konstigt. Första gången jag sover själv på väldigt länge, sovit med katten hemma och nu hos mor är det alltid fullt med människor och djur. Sov visserligen i Malins gamla studentlägenhet efter krogen två gånger men då var jag inte riktigt nykter så det räknas inte, dessutom kommer lägenheten nästan vara tom.
 
Nä nu tänker jag försöka sova, det blir inte så mycket sömn nu när jag är sjuk och är skittrött så lika bra att försöka. Hoppas ni har det bra.
 
En sista grej bara, ni läsare som läser det här kanske har märkt att jag skrivit mer och mer på bloggen den senaste tiden och det är för att jag känner att det är ganska kul igen. Får se när nästa inlägg kommer, kanske redan idag.
 
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0