Torsdag

Mådde uselt i morse när jag vaknade men nu mår jag faktiskt mycket bättre, så redo för att kliva upp kl fem imorn för lite praktik. Det ska bli väldigt skönt att komma tillbaka, trivs jättebra på min vfu med barnen och pedagogerna. Längtar tills imorn. 
 
Vad har jag då gjort den här veckan, inte mycket faktiskt. Kollat på serier, the following, CSI, criminal minds och just nu fringe. Spelar tv-spel och sånt, haft en superlång och seg vecka hittils men det blir det ändring på efter imorn. Då får jag äntligen komma tillbaka som sagt, på kvällen blir det fotboll samt packa ner grejer till lördagen. Då får jag sova i min lägenhet, inte min än men snart så. Myslägenheten.
 
Ikväll blir det kvalserien och halv åtta hos mig, det blir tv alltså. Måste hem till mig och hämta lite saker som ska tvättas också, samt göra rent till min katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0