DEN ÄR EXTREMT JOBBIG ATT TITTA PÅ

The last house on the left
Två tjejer möter en till synes trevlig kille och börjar snacka lite med honom, de röker ihop men sedan dyker mardrömmen upp. Pojkens pappa är tillsammans med sina kompanjoner efterlysta av polisen och kan därför inte släppa tjejerna detta är upptakten till en av de mest obehagliga och vidrigaste film jag sätt, blodigt men det blir varken gripande eller särskilt spännande. Jag har överhuvudtaget svårt att förstå meningen med den här, måste de alltid spä på med så mycket blod och vidrigheter för att folk ska gå och se den för trovärdigt blir aldrig. Jag har inga större problem med splatterfilm (vilket detta inte är meningen att den ska vara) men den här är så extremt jobbig att titta på att man sitter mest och har tråkigt, vilket nog inte var meningen. För mig är det en film som luktar "razzlenominering" lång väg.

Betyg: C

Kommentarer
Postat av: Mattias N

Kan garantera dig att detta inte blir en razzlenominering. Förstår inte vad du tyckte gjorde den här till den mest obehagliga du har sett

2009-08-09 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0