Morgondagen, denna eviga morgondag

Igår hänge jag med micke, emma och johanna som senare mot kvällen blev ytligare fyra stycken, skön musik men stämningen försämrades allt eftersom. "Kakan" tog med sin polare "Robert" (tror jag) och dessa var det inget fel på men när sedan Martin och Ellinor kom så sjönk stämningen, känner mig lite ledsen för det. Jag hade absolut inga problem med varken Martin eller Ellinor men det blev uppdelat i två grupper och jag ville så gärna hänga med båda, det blev så att jag hängde med den gruppen som var minst. Det blir oftast på det viset när fyra känner varandra och sedan kommer fyra andra som känner varandra så blir det uppdelat. Jag, emma och johanna i en grupp och Ellinor, Robert, Kakan, Martin och Micke i den andra, när det blir denna uppdelning är det svårt att göra något men det kändes lite som jag var den enda som kunde ha hindrat det. Jag har många gånger i livet kännt mig lite utfryst och det är riktigt jobbigt, nu blev det som att jag var en länk mellan båda och det ledde till att det blv lite osämja. När det är fest är det inte så konstigt att det händer men jag tycker det är tråkigt, när man har varit med om utfrysning förr så vet man hur det känns.

Det är konsigt att det gick så fort för att få allting att snurra för det brukar annars ta ett tag för mig men jag klagar inte över det, hoppas bara att alla kan må bra imorn. Jag kommer nog hålla mig till sängen för snurrar hela tin i skallen på mig och ska gå och lägga mig snart så att jag kan komma upp imorn, ska boka biljetter till Beck också om jag kommer ihåg. Ska höra av mig till Johanna och höra om allt är bra och sådär men nu till sängen.

Morgondagen, denna eviga morgondag varför måste den vara så jobbig.

Vi ses kompisar:)
Älskar er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0