OM MIG, TILL ER

Ikväll är det viktig match i korpen, enligt coach Henke så hänger det på "Pitch" och mig om vi ska kunna vinna matchen. Visst jag kan gör en del mål ibland men spelar inte laget bra kan ingen begära att forwardsen ska frälsa laget.

Snart fyller man år igen och det känns både bra och dåligt med det, det bra är att man får massa presenter men samtidigt är det ett bevis på att man blir äldre. Jag har sagt att jag ska ta tag i livet efter min 19:e födelsedag men jag vet inte vilket jobb jag vill ha, ett välbetalt och roligt jobb är det som finns på önskelistan. Jag vet inte vad jag ska göra just nu men som jag alltid säger, det dyker alltid upp något.

Nu drar innebandyn igång och jag vet inte alls om jag är så sugen på att spela iår på grund utav av dålig speltid förra året och året förre det men man ska träna i alla fall. Keeper är man ju och med nummer 88 på ryggen kan man väl inte misslyckas, eller. Nej, jag vet inte.

Nu går dagens blogg emot sitt slut och det jag vill säga är, jag vet inte hur livet kommer se ut de närmaste månaderna eller åren men jag ska försöka ta vara på varenda dag.

Älskar er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0