VIKTKONTROLL

Folk kan tycka jag är lite dum i huvudet som håller koll på vikten trots att jag inte väger så mycket och tränar mycket men jag vill inte väga mycket, 70 kilo känns som lagom. Efter att ha tränat extra mycket denna vecka ligger jag på 73,5 så har en bit kvar men träning idag, imorgon och match på fredag så jag kommer nog att gå ner det på dessa tre dar.


Idag spelar Sverige vänskapsmatch mot Finland och jag tror de vinner med 3-1 eller 3-2 men jag hoppas de spelar bra, roligt framförallt. Denna startelva skulle jag vilja se i VM-kvalet mot Ungern senare iår.

Andreas Isaksson
Mikael Nilsson
Olof Mellberg
Daniel Majstorovic
Behrang Safari
Anders Svensson
Kim Källström
Fredrik Ljungberg
Rasmus Elm
Markus Berg
Zlatan Ibrahimovic


Riddarfalken från Malta (1941)
Humphrey Bogart som senare blev mycket mer känd genom succefilmen "casablanca" spelar här en privardetektiven Spade som får i uppdrag att skugga en man utan dennes fru, han skickar sin bästa vän Archer som sedan mördas. Detta är upptakten till en av de mest spännande och fantastiska thrillers som någonsing har gjorts, man sitter faktiskt som på nålar fram till den rafflande finalen. Film-noir är en genre som näst intill försvunnit ifrån den stora karknaden men då och då dyker någon ny film upp, Denzel Washington gjorde t ex. "Djävulen i blå klänning".

Betyg: CCCC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0