Livet + Veckans lista

Livet
Det går mot julen nu och man hade kunnat hoppats på att kroppen skulle vara i lite bättre slag än nu men med lite vila och träning så är man snart på benen igen, förhoppningsvis. Nu börjardet närma sig nyår och eftersom jag infirade förra årets löfte så tvivlar jag starkt på att jag kommer klara det nästa år men jag måste tro, det är det ända man kan göra. Dagens låt: STHLM

 


KANONERNA

 

Morden

Sista avsnittet avklarat, blir svårt att vänta tills dvdn kommer ut.

På spåret

Fortfarande riktigt bra trots bytet av programledare.

Robinson Karibien, Flashforward och Oskyldigt dömd

Tre program jag följer i TV4, en kanal jag annars försöker undvika.

 

KALKONERNA

Idol 2009

Svårt att se storheten i detta kassa program som endast har juryn som liten ljuspunkt.

TV4

Utbudet är inte bra i vanliga fall men i jul blir det snäppet värre, hur kan de låta det ske?

Dansbandskampen

Tråkigt och väldigt fri från spänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0