Fredag - Söndag

Fest!
Igår var det fest i Johannas syrrans lägenhet med Johanna, Micke och Emma, det var riktigt roligt. Det blev spel med buzz, snackande samt det självklara supandet. Nu när jag är arbetslös har man ju inte cash som en gud direkt så 3 smirnoff och två cider var allt man hade pengar till men drack även två små jäger, jägern hade man kunnat hoppat över. Dagen blev lång dag och man kom inte i säng för än långt fram på lördag morgon. Max-ham. två gånger på en dag är jobbigt för magen.

Lördag
Imorse gjorde man en smoothie till Emma, Micke och Johanna till frukost på mtt egna finurliga sätt, man vaknade runt tio så man hade tid att göra massa saker innan de vakna. Började med att ta en liten promenad runt i Gävle som tog ungefär 20 minuter och sedan så gjorde jag frukosten, diskade, bäddade och städade undan lite. Vi åkte och fikade på Wayne's och sedan köpte jag och Micke mat på något pizzeria, en kebab med bröd fick räcka för min del. Nuär Johanna och Emma iväg på en 18 års-fest så jag och Micke väntar på att de ska komma tillbaka för att vi ska ha filmkväll, ska sova över igen.

Söndag
Har inga riktiga planer men det dyker alltid upp någonting.


Mattips
En smoothie med ett paket hallon, lite coca cola, mjölk och till sist citron/lime fruktsaft.

Vi ses:) älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0