Morden i Midsomer

Nu när John Nettles kommissarie Barnaby snart lämnar in brickan och ska ersättas av yngre utredare så anser jag att hans plats måste fyllas ut av åtminstone två riktigt kända och stora skådisar. Jag har en lista på en del som jag tycker skulle kunna fylla hans kostym men tror inte att någon av dessa inte skulle tacka JA.

Colin Farell
Johnny Depp
Elijah Wood
Damien Lewis
Pierce Brosnan
Clive Owen


Sedan måste jag bara passa på att nämna att det skulle kännas skönt om Troy skulle komma tillbaka för han var en skön liten karaktär men gör ingenting om Jones blir kvar. Denna 12 säsong är också mycket välgjord och måste säga att jag alrig skulle säga detta men den här säsongen är faktiskt en av de bättre på senare, en del avsnitt har haf minst sagt knackigt manus men nu verkar det gå tillbaka till grunden. Tom Barnaby verkar få avsluta med flaggan i topp men han har iaf två säsonger till att klara av. 

Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0