det jag gillar

Eftersom jag har sett en del nya serier på senaste tiden så kommer här min topp 10 lista på de bästa serie jag någonsin har sett, samt en ombedömning på en del.

  1. Jericho
  2. Fringe
  3. 24
  4. The l word
  5. CSI , CSI NY och CSI Miami
  6. Mord i sinnet
  7. Arkiv x
  8. Harper's island
  9. Pang i bygget
  10. Heroes



Genom fönstret ser jag dig
en stjäna på en obetydlig plats
snälla försvinn inte, stanna
broarna har rasat ner
klockan har slutat att ticka
det blåser upp till storm



Här kommer en lista på de artister jag tycker är bäst.

  1. Ted Gärdestad (1956-1997)
  2. Cornelis Vressvijk (1937-1987)
  3. Lars Winnerbäck
  4. Thåström
  5. Ulf Lundell
  6. Coldplay
  7. Björn Afzelius (1947-1999)
  8. Per Gessle
  9. Martin Stenmarck
  10. Caroline af Ugglas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0