film och fotboll

The Proposal

Romcoms är inte riktigt min grej och när jag läste att Sandra Bullock skulle vara med så kände jag mig bara så mätt och trött, samma sak en gång till. Javisst hade man rätt, denna film är precis som vilken som helst i genrer och bjuder på en del träffsäkra komikbitar men sedan inte mycket mer. Handling är att en dominerande boss blir tvungen att gifta sig med en nedvärderad kollega och de hatar varann från början, ni hör själva att det låter som det brukar i denna uttjatade genre. Filmen är skön för stunden men blir bortglömd fortare än kvivkt.

Betyg: CC

Fotboll

I lördags var det fotbollsmatch med korpen och då vann vi med 1-0 och igår hade vi en till match och då blev det 1-1 mot ett helt värdelöst lag. Jag var värdelös i båda matcherna men hoppas på en bättring nu efter uppehållet.

Vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0