Hundar är det något fel på

Nu när mamma, pappa och syrran är borta på semester så får jag ta hand om hundarna och katterna, vet ni hur det är att sova med 5 tokiga hundar? Då ska jag förklara för er. Jag gick och la mig ungerfär halv två och sedan kunde jag inte sova för att de skulle bråka hela tiden men sedan somna jag iaf. Halv sex vaknade jag se för att hundarna höll på att hoppas upp i sängen och pussas hela tiden och då fick de gå ut, efter det har jag varit vaken hela dagen och nu är ajg därför så jävla trött i kroppen och på hundarna.

Hoppas på en bättring inatt men jag tvivlar.

SES:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan adoptera hundarna. :D

2009-06-29 @ 00:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0