student och fotboll, fan va gött

Nu har man klarat av studenten och nu börjar jobb och sånt tråkigt, vet inte vad jag ska jobba med men det blir väl någonting. Studenten dagen var hur härlig som helst och skulle gärna gå ett par år till med klassen men nu är det slut, kommer verkligen att sakna allihop. Flaket var stort och rymligt och vi hade ett jävla drag, musiken hördes inte så bra men skit i det när man hade att dricka. Väderet var för värdelöst men stoppen var destå bättre och det bjöds på god dricka och mat, frida I bästa stoppet. Sedan blev man för full och låg mest ner i gräset och då hade man tur att Fia tog hand om mig och det var säkert fler men farsan kom iaf och hämtade mig, somna sedan.

Bakfyllan på lördag var jobbig och ingen mat i magen knappt men sedan var man på benen på söndagn och då blev det massor med mat, god mat.

Var tillbaka iskolan idag och brände ut lite dvdfilmer, träffade några gamla klasskompisar men sedan var det dags att åka till sjukan och hämta Natta med bäbis (vilken mysig en).

Fotboll på kvällen och vi vann med 1-0 utan att övertyga men brorsan var bra imål och jag gjorde mål så man kan säga att det jämna ut sig.

Till sist vill jag bara säga: Jag älskar MP3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0