Livet

Livet
Tar på mig jackan drar mig ut på stan som glöder, bocken uppe i världen som alltid blöder. Jag är lycklig men folk i andra länder är inte bortglömda och övergivna, vi är alla de som är sönderrivna. För många människor tycker det är enklare att titta bort än att göra något, jag skänker pengar och hjälper men jag undrar hur mycket jag hjälper. Ibland kan jag känns att det är för sent, ibland för sent för edelweiss.
Livet
Tar på mig jackan drar mig ut på stan som glöder, bocken uppe i världen som alltid blöder. Jag är lycklig men folk i andra länder är inte bortglömda och övergivna, vi är alla de som är sönderrivna. För många människor tycker det är enklare att titta bort än att göra något, jag skänker pengar och hjälper men jag undrar hur mycket jag hjälper. Ibland kan jag känns att det är för sent, ibland för sent för edelweiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0