Livet + veckans lista m.m

Livet
En en av de bästa helger på mycket länge senast men en dag sabbade den helt, söndagen. En mörk söndag som började med stryk mot sätra i innebandy och sedan fick man ett sorgset besked från Johanna. Tänk att när man själv har haft det så roligt under helgen har andra haft det skit, det är som jag sagt hela tiden. Världen är inte rättvis mot snälla mäniskor. Jag kommer finnas där för dig så ofta jag kan.

Veckans lista

Kanonerna

Morden
Ett riktigt härlig återseende utav mina favoritpoliser.
Ullared
Lika härligt som tv-program som i verkligheten.
Kent - Röd
Vilken skiva.
Kalkonerna

Söndagen
Allt är redan sagt.
Djurgården fotboll
Varför åkte de inte ur?
Oskyldigt dömd
Vilket pissavsnitt.

Söndagen 8 november
En dag där kylan verkligen kom in på skinnet tur då att johanna, emma och micke finns.

Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0