MINA FEM HÖGSTA DRÖMMAR

5. Att vara med och ta upp Skutskärs IBK till division 2 i innebandy.
4. Att leva ett bra liv tills den dag man dör.
3. Att alltid kunna finnas där för mina vänner.
2. Att hjälpa andra människor i andra länder.
1. Att alla människor i hela världen fick leva ett bra liv.


Glaset slår sakta ner mot marken
Blåsten som dämpar den sorg som måste kännas
Tåren som sakta har fallit från min kind är nu borta
Den är borta och försvunnen utan att förstå
På platsen som jag glömt men kommer ihåg
Det går inte att beskriva hur jag mår
Tar en vila för att rensa mina tankar
Jag besöker den enda plats jag har kvar
Mitt hjärta som förhoppningsvis har alla svar


Det är tyst en minut, vi båda förstår vad det betyder
Den låga som en gång brunnit så stark börjar nu slockna
Vinden börjar blåsa åt olika håll
Kan inte stoppa den kraft som nu är oändlig
Vi sa en evighet, det blev bara en minimal sekund
Våra händer som var så nära är nu så långt borta
Jag vill så gärna hålla ditt huvud mot mitt bröst
Dra mina fingrar i ditt hår
Istället blir det att vi går
Det var i dina ögon jag trivdes att vara
Det är ingenting just nu jag klarar
Natten går mot sitt slut och morgonen tar vid
Välkommen in till en övergiven strid



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra drömmar :)

2009-09-12 @ 13:03:36
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0