gårdagen

Gårdagen som jag hade längtat så mycket efter blev inte alls vad jag hade hoppats på, först så blåser domaren i fotbollsmatchen av den samma och tilldelar oss segern. Vi ledde då med 2-1 men har man åkt ända till stan då känns det lite värdelöst att bara spela ca en halvlek men få hoppas att den sista matchen på fredag blir lite bättre. Sedan drog jag hem och kollade på time out, det är ett av de roligaste programmen jag vet. Robert, Annika, Tomas och Henrik de är grymma och specielt Robert. Sedan kollade jag på Fångarna på fortet på tv4play (som är det sämsta play alternativet jag vet, alla jävla reklamer) och jag gillade det men det fanns också vissa saker jag tyckte var lite sämre. Det som var lite sämre var främst Bebe som de kan kasta ner i vattnet men sedan så tycker jag att de borde ta ett lag i taget som tävlar istället, det skulle göra programmet bättre. Hoppas att en säsong 2 kommer bara.

Idag så blir fångarna på fortet och time out sedan mot natten så blir det någon film, imorn är det träning, fångarna på fortet och time out. Kommer att bli bra.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0