innebandy för nästan hela slanten

Dagen började med att man drog ner till hallen med Strand för att kolla på HJ17 matchen mot GGIK och det gick sådär kan jag säga, de fick stryk med 11-1 men det bjöds på en del snygga mål. Nästan direkt efter så for jag iväg hem till matte och paulina som bjöd på tacos och tårta, det var gott. Han knappt äta upp innan det var dags för löpträning med innebandyn och det kom 3 st, så det blev till att springa 6 km och det var jobbigt men sista biten gick faktiskt ganska bra. Sedan kom jag hem och kollade på doobidoo och sedan psycho, nu blir det änglavakt som jag har stor förhoppning på. Recenserar den direkt efter jag sett den.

Allt för idag

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0