tänk för några veckor sedan....

Jag var riktigt nere och hade varit det en längre tid men så plötsligt slog ner som en blixt för mig, behöver jag verkligen det där. På grund utav mitt eget beteende så stod jag där ensam när högstadiet började, det var tre fantastiska år där den första innersta kampen besegrades. Jag började få vänner igen, personer som jag behandlat som skit i flera år och som jag verkligen inte förtjänar. Så kom gymnasiet som också var tre fantastiska år men på ett helt annat plan, jag började lära känna mig själv men tog trots allt en roll i skymundan eftersom jag allt för ofta fått stå i centrum. Nu har tiden gått och jag känner mig stark i mig själv för första gången under hela mitt liv, det är så härligt.

Jag är inte ledsen längre utan glad hela tiden och då känns det så tungt att andra har det jobbigt men om ni läser det här så vill jag att ni ska veta att jag finns här nu, ska hjälpa till så gott jag kan.

Älskar er.

Igår och idag
Jag åkte hem till Johanna igår och vi började spela fifa, sedan gick vi och mötte Emilia. Vi spelade kort, pratade och bara umgicks så där härligt. Jag älskar verkligen mina vänner. Sedan sov vi alla tre i samma säng och jag låg så långt ut mot kanten så att alla skulle få plats men sov trots allt jättebra, tror inte att de andra sov så bra. Erbjöd mig att ligga på golvet men det fick jag inte, somnade till världens bästa musik också. Idag så skulle vi på älvkarlebymarknad och jag köpte ännu fler filmer, får kalla mig nörd om ni vill. Red riding triologin, hoppas den är bra. Emilia köpte en laxmacka hon längtat till ett bra tag så det var bra, Johanna köpte godis. Sedan åkte vi till Emilias lägenhet och spelade mer kort och umgicks lite mer, sedan åkte jag hem för skulle springa i spåret och det gick sådär. Har sämst kondition känns det som men jag är lycklig ändå.

Resten av veckan, träning måndag, onsdag, torsdag och söndag. Ska till arbetsförmedlingen på onsdag också så det lär bli en bra vecka, utöver det har jag inga planer men hör gärna av er.

Till alla mina vänner och alla er alla, jag älskar er.

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0