Snart

Skrev lite om det tidigare om att året varit skit och tänkte fördjupa mig i det, förklara vad jag menar. Förra året gick jag ut gymnasiet och träffade nya vänner samtidigit som jag förlorade klasskamraterna som jag haft i 3 år, det blev en omställning som jag inte riktigt har kommit tillbaka ifrån. När jag sedan sommaren kom mådde jag riktigt dåligt och hade inte lusten till att göra någonting så jag valde ensamhet, att sitta för mig själv och tänka. Jag fick hjälp den gången och utan att veta om det, gjorde personen mer än den förstår.

Nu när det här året lider mot sitt slut mår jag riktigt bra och pengarna i plånboken sitter inte fel de heller, svårt att se vad som ska få mig att må dåligt just nu.

På fredag är det julafton som vi firar hemma iår med bara familjen, jag klagar inte och det ska bli gott med mat. Undrar vad man får iår, tror dock att jag redan fått den bästa julklappen. Att må bra.

Medans mitt liv är bra så har andra i världen det mycket svårare, gör som jag bidra med en liten slant för det kan göra skillnad och det måste göra skillnad.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0