Veckans lista

Eftersom jag inte hade någon förra veckan utgår veckans lista från dessa två veckor som gått.

Kanonerna
Melodifestivalen 2010
Man sitter som fastklistrad framför tvn.
OS
Vilken fest, inte lika bra som Turin men vad gör det.
Solsidan
Tv4s lyckade serie fortsätter att vara bra.
Lag Anette Norberg
Att återupprepa OS guldet från Turin trodde jag aldrig.
Anja Pärsson/Andree Myhrer
Trodde ingen av de skulle ta någon medalj, så fel man kan ha.
Stafettguldet
Herrarnas staffet var ren utklassning och riktigt härlig.

Kalkonerna

Petter Northug
Hans överdriva kaxighet stör jag mig på så enormt.
Helena Jonsson/Mattias Nilsson
Helena var dålig under i princip hela OS och Nilsson sköt bort Sverige.
Melodifestivalens 3:e deltävling i Göteborg
Ingen utav de 8 bidragen var bra.
SVT
Att stoppa sändningen utav alla program man vill se tyckte jag inte var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0