Dagens

Orden för att skriva har inte funnits där men hoppas att kanske detta blogginlägg kan få fart på det igen, detta kommer som titeln antyder handla om det bästa idag. Eftersom jag extremt ont i ryggen och inte kan röra på mig så mycket så behövde jag få ut några saker, se de som regler eller följespår.

1. Ingen är bättre än någon annan.
2. Förutom de goda mot de onda.
3. Låt ingen annan säga vad du klarar av och inte.
4. Lev nu innan det är försent.
5. Glöm aldrig, minns och lär dig av det.


Dagens låt: Du behöver aldrig mer vara rädd (Detta har inget med texterna jag skriver att göra)

Dagens dvd: Sommaren med Göran

Dagens biofilm: Up in the air

Dagens hjälte: Aftonbladets kampanj för Haiti

Dagens bov: Min rygg

 

Hej då bloggen, syns imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0