En bra och dålig dag

Jag köpte idag den första dvdn av "brottet" med aftonbladet och måste säga att jag blev överaskad, första avsnittet var bland det bästa jag sett i deckargenren. Två avsnitt kvar på den första dvdn sedan måste jag vänta till nästa måndag innan dvd 2 kommer. Har kollat på en del film de här två dagarna och det har varit skönt att koppla hjärnan till något annat men så har jag börjat fått ont i halsen, halstabletterna hjälper en stund men sedan är den tillbaka. Får se om det blir bättre till imorn.

Nu ska jag äta men skriver mera imorn.

Tjing tjing!

Just ja betyget på orginalet "a nightmare on elm street" från 1984 ger jag 4 plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0