heldag i Stockholm

Så roligt jag har haft idag när jag, Johanna, Micke och Emilia åkte till Stockholm för att hämta Johannas säng. Vi åkte halv tre och var hemma elva, kan man kalla heldag verkligen. Det som tog tid var att leta upp Burger King, eller rättare sagt ett burger king som inte låg vid sergels torg som GPS visade oss. Vi snurrade runt lite där men till slut så bestämde vi oss för att köra hemmåt och ta någon på vägen, vi är precis på att svänga in till McDonalds och då ser jag så klart en Burger king skylt. Snacka om räddaren i nöden. Det var en riktigt god hamburgare och nu hoppas jag att det öppnas en burger king i Gävle också, skulle vara riktigt najs.

När vi sedan nådde slutstationen Skutskär så var kroppen ganska utpumpad efter en lång bilfärd och massa allsång så nu är sängen nära men måste kolla på ett avsnitt ur serien "brottet". Hur grym serie som helst.

Vi hörs imorn.
Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0