Skådespelare som jag bara måste se

Jag kollar på extremt mycket film, igår såg jag hela 7 filmer plus att jag hade tid att se morden i midsomer och allsången. Det finns en del filmer jag bara måste se och inte för att jag tycker de verkar bra utan för att gillar skådisarna som är med, jag har några favoriter som jag ser allt de är med i. Här nedan följer en lista.

Will Smith
Matt Damon
George Clooney
Johnny Depp
Nicolas Cage
Tom Cruise
Leonardo DiCaprio
Kate Winslet
Clive Owen
Christian Bale
Charlize Theron
Bruce Willis
Halle Berry
Robert Downey Jr.
Keira Knightly
Sam Worthington

Har även en del favorit regissörer och har kommer de.

Martin Scoresese
Christopher Nolan
James Cameron
Paul Haggis
Roman Polanski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0