Wiiiiii

Idag har det varit en riktig fixdag för min del, har fixat lite låtar som jag ska ha på skivorna som spelas på lördag. Jag kan ju inte ha låtar som mina vänner gillar och inte jag men det blir plattor med fart i, så man får hoppas att det uppskattas. Sedan har jag handlat grejer till lördag och söndag men spriten får köpas imorn för det jag skulle ha kommer in imorn, ska blir härligt att ställa in den i kylen sen. 6 stora powerking köpte jag idag så det blir riktig god blandning, önskar man hade mer pengar för då hade man druckit många dagar den här veckan men man får vara nöjd med att det blev en dag iaf.

Nej ska leta upp fler låtar nu, tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0