OS är slut men sjukan fortsätter

OS är slut och Sverige tog 11 medaljer, 3 mindre än i Turin men vad gör det. Det jag är lite sur på just nu är att min sjuka vägrar försvinna, det är som halsen är helt mongo. Nu ska jag träna idag iaf men med tanke på att jag knappt kunde vara med på uppvärmningen igår så har jag inga stora förhoppningar om att jag ska klara hela träningen, hoppas naturligtvis att jag ska kunna det. Fotbollen börjar ju till helgen så vill kunna ge gärnet men nu blir det äta mat och låta tiden vandra så syns vi imorn, kanske.


Law abiding citizen  +++
En bra thriller som är lite nostalgisk så se den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru norling vad hände med "hejdå bloggen" ?

2010-03-02 @ 20:23:35
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0