Tvn är så på, på, på

Tv-våren började lite smått ikväll och det konstigaste var väl att det skede mitt i vinter men trots detta var det en härlig kväll, med blandat resultat dock. Först ut var det hockey mellan rivalerna Brynäs-Djurgården där matchen slutade 1-1, en av årets absolut sämsta elitseriematcher kan där tillägas men det blev iaf en poäng för laget i mitt hjärta. Kanal 5 har börjat sin premiär vecka denna vecka och idag var det dags för seriestarten på cougar town och måste tyvärr säga att det inte riktigt var vad jag väntat mig, skrikigt och en haltande dialog. Efter Courtney Cox misslyckande med Dirt, som för övrigt var mycket bättre, som lades ner efter 2 säsonger så var hon väl tvungen att försöka igen och sket fullständigt i slutresultatet. Vilket inte är så smart eftersom Scream 4 kommer upp på bio senare i år.

Det sista programmet för mig idag blev den fantastiska sporttävlingen mästarnas mästare som levererar program efter program och som tyvärr bara har 4 program kvar tror jag, det gör att man redan längtar till nästa säsong.

Utöver det ska jag jobba senare idag men vill ni något nås jag på mobilen och den är alltid på, precis som tvn.

Puss på er så hörs vi eller syns vi, ni väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0