Vilken helg!!!!!!!!!!!!!!!

Eftersom Micke fyller år på söndag så åkte jag, micke, emma, frida och johanna till svärdsjö för att parta loss riktigt rejält, det gjorde vi också kan jag säga. Som vanligt blev det en del förseningar innan det bar iväg men det gjorde inte mig specielt mycket eftersom det blev som ofantligt roligt. Jag blandade som vanligt på torsdagen läsk med bacardi apple men börjar faktiskt bli trött på det men full blir jag så ska inte klaga, sällskapet var också av bästa sort. Det blev sång och härligt stohej, tog slut lite väl tidigt kanske men hade sovit dåligt dagen innan så blev tvungen att gå och lägga mig. Fredagen däremot, den slår allt med hästlängder. Jag och Frida badade i ett vatten som skulle kunna kallas iskallt men det blev värmande vid elden och spelandet av kubb, jag och micke sopade fullständigt banan med motståndet. På kvällen blev det mer supande och va full man blev, alla fem blev fulla vilket gjorde allt ännu roligare. Jag och micke körde lite moves, frida spelade gitarr, vi spelade kubb, vi umgicks, vi skrattade och jag hade så kul. Jag drack kosen vodka med smak av blåbär och två med smak av tranbär, sedan blev det groggar som var så goda så jag smällde av. Lördagen blev städande och en tripp hemåt, på kvällen kollade jag på eurovision och så härligt att tyskland vann. Har hållit på den ett bra tag. Skulle ha blivit drickade då också men det blev inte mer än en cider med smak av fläder för rödvinet var så äckligt.

Tack Frida, Johanna, Emma och Micke för en fantastisk helg, önskar att alla dagar var lika roliga. Här nedan följer en grymt bra låt. Lena - Satellite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0