det var väl allt

Om man ska ha någon chans att få stå någon match iår får man fan inte vara så dålig som jag var på träningen idag, inte bra. Nu ska jag deppa och sedan kolla klart på söndagens avsnitt av gossip girl, efter det blir "cop out" som äntligen gick att hyra men ska inte jubla än. Den kan ju vara kass men det struntar jag i just nu, ni får läsa recension på den någon gång under dagen och kanske även the back-up plan.

Imorn har jag hela huset för mig själv i stort sett, pappa jobbar, sandra är i skolan och mamma är på begravnig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men ett blogg inlägg blir det säkert och lite mat i min mage, annars är schemat ganska tomt men funderar på att se wall steet 2 eller the social network. Vi får se.

Det var allt för nu.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0