storstryk

Vi förlorad innebandy matchen stort, 16-7 är inte godkänt och jag kom in när det var 7 min kvar av matchen. Helt ouppvärmd och stel så att man inte skulle kunna göra något bra ifrån sig fatta man ju, får hoppas på bättring till nästa match om jag får chansen.

Imorn ska jag träffa Johanna en stund och eftersom vi inte setts sedan i söndags har vi nog en del att prata om, vid 4-halv 5 ska jag hem och äta smörgåstårta och sedan blir det gefle-sundsvall. En fullspäckad söndag låter härligt.

Måste bara tillägga att det är en rolig helg det här, mamma och pappa firade sin 22 andra bröllopsdag och det är något att fira det. Pappa fyller även år idag och imorn är det farsdag, vilken helg för lilla pappsen.

Älskar er.

Tillägg: Två filmer du bör undvika och alla världen recensenter är med mig eniga, saw 3D är riktigt dålig och den sämsta i sawserien.

Cop out  C
The back-up plan  CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0