Trött

Var hemme hos Johanna igår och spelade lite buzz, vann en gång och kom sist resten men en vinst är oket trots allt eftersom det är ganska svårt. Vi pratade jättelänge och när sedan kl var 7.30 började Johanna asgarva, jag vet inte riktigt hur länge det var men länge men sen sa jag godnatt och somnade ganska omgående. Att man blir väckt 9.20 av mamma som ringer är lite jobbigt men att Johanna vaknade var väl det värsta men hon somnade nog till slut hoppas jag, jag sa hej då och fot hemåt men är fortfarande grymt trött. Ska gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt i ottan för har match i Falun, får väl se om man får stå annars suger det.

Ska kolla på "an education" nu och sedan blir det så mycket bättre, tror sängen väntar sedan om jag orkar.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0