blandat

Eftersom jag inte har skrivit på ett tag blir detta ett inlägg av både den ena och det andra, till och börja med det som skett. Vi vann andra matchen också och är där med 4:a i tabellen, 4-3 mot krylbo på bortaplan måste ses som ett bra resultat.

Sjukstugan är inte riktigt över med hoppas att jag är helt 100 till i helgen då det blir en lördag med lite sällskap, film och det längtar jag till. Inget festande alls eftersom jag inte har några cash men förhoppningsvis är det ändring på det till nästa månad.

Här nedan söljer nu en lista på vilka tvprogram som bör ses och vilka som bör undvikas.

  1. Så mycket bättre
  2. Sommarpratarna i P1
  3. Halv åtta hos mig
  4. The event
  5. Gossip girl
  6. Starke man
  7. Lyxfällan
  8. Våra vänners liv
  9. Spartacus: Blood and sand
  10. Grannfejden

  1. Idol 2010
  2. I form med anna anka
  3. Svenska hollywoodfruar
  4. Bonde söker fru
  5. Ensam mamma söker
  6. Dansbandskampen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0