LOVE friends

Idag mår jag bättre än igår och kan bero på att jag inte gjorde ett skit igår, satt bara hemma och glodde. Så värdelöst att vara sjuk och man kan inte göra någonting, förhoppningsvis blir jag frisk snart så jag kan vara med mina vänner och prestera bra på träningarna.

En sak jag satt och tänkte på idag var att vad underbara människor det finns i världen, alla vänner jag har och alla klasskamrater man haft. Sedan de här människorna som man träffat bara en gång eller max 3 gånger som gjort sånt extremt intryck på mig utan att jag pratat med de så mycket, de är guld värda för att ni ska veta vilka ni är så är det Frida och Caroline.

Älskar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0