det löser sig

Sitter och lyssnar på the ark nu i väntan på att Emma ska komma och hämta mig, hon ska komma vid 3 tiden så det är ganska långt kvar. Undrar vad man ska äta idag då, debut på tre små rum så man får hoppas att maten går att äta. Det löser sig säkert.

Igår satt jag och kollade på "skavlan" vilket jag anser är ett riktigt bra program, Mona Sahlin var med och jag hoppas att alla satt och kollade. Kollade även på två danska filmer, "kandidaten" och "mörker". Det jag kom fram till var att, varför lär sig inte sverige utav danmark. De gör så ofantligt mycket bra filmer, visst finns det filmer som inte är fullt lika bra men de visar att man kan göra bra filmer utan en hög budget. Se de två filmerna så håller ni säkert med mig.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0